Eva unit-01

Last Login:
July 21, 2017
Warn:

Rank:
Member



User Profile
Follow

Hits: 73,420
Joined February 07, 2006
Games (4)

CodeBreaker
July 04, 2006
Goo of Honor
June 14, 2006
Gun Flare
July 26, 2006
Psycho Place
September 20, 2010
Examples (2)

Fancy Menu system
July 25, 2006
MDX radar LIB
July 28, 2006


Uhhh...hmmm
Posted on June 08, 2017 at 21:07

Hey guys. Been a while :I

Around 3 years actually. How're you guys doin?


DOING GOOD

DOING GREAT

HOW ARE YOU
Posted by twisterghost June 08, 2017 21:27 - 2.4 months ago
| [#01]

You were gonna help make me some human 3d models out of my hand drawn references.

Clearly that was a mistake :T
Posted by Aistarin June 08, 2017 22:01 - 2.4 months ago
| [#02]

Wuhhh? I actually can't remember that one. I remember flubbing a few things though cause I fell off the face of the earth :/ My apologies for anyone that I left in the dark. I'm not quite sure what happened but I remember it being rough.
Posted by Eva unit-01 June 09, 2017 3:17 - 2.4 months ago
| [#03]

GIMME MECH DRAWINGS
Posted by Moikle June 10, 2017 9:34 - 2.3 months ago
| [#04]

Damn do I owe you too? I'm not really coming back to the site tbh, but I know I fucked off and forgot to give some people their work. Figured I'd try and remedy that while I was visiting.
Posted by Eva unit-01 June 10, 2017 15:48 - 2.3 months ago
| [#05]

Welcome back.

Could you kindly refund the €14.74 you owe me (incl fees) to [email protected] as soon as possible. Thank you.
Posted by StevenOBrien June 10, 2017 18:19 - 2.3 months ago
| [#06]

Seeing how this was a pro-bono thing, all is forgiven. I just bring it up because that's what I recall from our last interaction lol
Posted by Aistarin June 10, 2017 21:02 - 2.3 months ago
| [#07]

Eh, honestly I couldn't say I was very professional at all back then. I did a good arting job but my business outlook was fucked, as in I had none. Now I handle both a lot better. Live and learn, I suppose.

Also lemme know if you got that Paypal cash, Steven.
Posted by Eva unit-01 June 11, 2017 2:44 - 2.3 months ago
| [#08]

Quote
Also lemme know if you got that Paypal cash, Steven.

Got it! Thanks. All is forgiven. :D
Posted by StevenOBrien June 11, 2017 9:06 - 2.3 months ago
| [#09]

lol
"Hi guys haven't seen you in a while, how are you doing?"

"YOU OWE ME MONEY"
Posted by Moikle June 12, 2017 15:37 - 2.2 months ago
| [#10]

Lool. Wassup Moikle. I see the place is the same ol' familiar faces still. Then again what'd I expect, this place is immortal.
Posted by Eva unit-01 June 12, 2017 19:10 - 2.2 months ago
| [#11]

Because it isn't just about the site, it is about those of us here.
speaking of, do we still use the IRC?
Posted by Moikle June 13, 2017 7:34 - 2.2 months ago
| [#12]

Think I used the IRC like 3 times in all my time here. Can't remember if I was just dumb or it was confusing as hell.
Posted by Eva unit-01 June 13, 2017 15:32 - 2.2 months ago
| [#13]

Well we have a Discord server now and it's been going strong.
Posted by Aistarin June 13, 2017 17:54 - 2.2 months ago
| [#14]

Oh. Yeah. I have that installed somewhere.
Posted by LAR Games June 16, 2017 14:23 - 2.1 months ago
| [#15]

<3
Posted by Acid June 21, 2017 9:02 - 2 months ago
| [#16]

What''s happnin' capn'.
Posted by Eva unit-01 June 21, 2017 17:21 - 1.9 months ago
| [#17]

Oh yeah, I think you owe me money too...





Kidding, of course (?) - welcome back.
Posted by Flea1991 July 19, 2017 19:42 - 1 month ago
| [#18]

Give me money or I'll ban you.
Posted by Aistarin July 19, 2017 20:12 - 1 month ago
| [#19]

I'm supposed to effectively be gone, but I never said buh-bye to everyone, so instead I'll just lurk and say that I really liked these fried squid legs I had yesterday. Little chewy, rough on the way down, 8/10 though.
Posted by Eva unit-01 July 21, 2017 21:12 - 28 days ago
| [#20]

Recent Activity
 
Active Users (0)