kthxbai

Posted by s on May 20, 2007, 2:37 a.m.

QED

Comments

s 19 years, 1 month ago

Quod erat demonstrandum

uglyman 19 years ago

^^ Lol Latin ^^

thepharaoh 19 years ago

Si. Yo no hablo el latin. Yo hablo espanol. No hace sol hoy.